Anmeldelser

Anmeldelser fra elever

“Æblegård Friskole er et helt fantastisk sted, fyldt med gode oplevelser og godt sammenhold mellem elever og lærere. Det er uden tvivl det sted hvor jeg har nogle af de bedste minder fra der jeg boede i jylland. Klart anbefalet som kur mod skoletræthed”!

“Jeg gik på Æblegård Friskole fra 2 til 4 og det var de bedste år i mit liv. Jeg havde en svær periode i de år og lærerne hjalp mig meget. Så jeg vil anbefale Æblegård friskole, det er i hvertifald den bedste skole jeg har gået på, og jeg har skiftet skole 5 gange”.

“Æblegård Friskole vil altid have en hel speciel plads i mit hjerte. Det var syv helt fantastisk år, med det bedste personale og de bedste elever. Fællesskabet er super godt, alle kender hinanden og så er der plads til alle”!

“I dag var dagen hvor min sidste skoledag fandt sted. Det har været 4 dejlige år jeg har haft på Æblegård Friskole, som jeg vil se tilbage på og smile 🙂 Skolen har forandret mig fra en lille bange dreng, til en stor stærk selvsikker knægt. På en skala fra 1-100 vil jeg sige, at Æblegård Friskole ligger langt ud over den skala”!

“Nu har jeg gået på Æblegård Friskole i 1 år og 6 dage – og det har været en skøn tid. Jeg har nydt det rigtig meget og jeg kommer til at savne alle på skolen når det snart bliver sidste skoledag. Tak for alt I har gjort for mig – tak for at I har hjulpet mig op på skinnerne”!

Anmeldelser fra forældre

“Vi har gennem det sidste halve år flyttet alle vore 3 børn til Æblegård Friskole. Senest vores ældste som lige er startet i sidste uge. Vi er blevet taget super godt imod både af lærere, elever og forældre. Vi oplever en skole hvor trivsel og faglighed går hånd i hånd. Og vi har fået børn der er trygge og glade ♡”

“Vi har fået en helt ny dreng efter han kom på Æblegård friskole. Han har nogle skønne kammerater og nogle gode lærere. Vi glæder os til at sende 2 børn mere afsted til næste år”

“Min datter er startet i SFO forløbet, forberedelse til skole. Aldrig har jeg oplevet min datter så glad for at være et sted, så afbalanceret og godt fungerende.”

“Dejlig skole med plads til det enkelte barns behov!”

Læs desuden mere på skoletal.dk her kan man se karakterer og trivselsundersøgelser med flere detaljer samt sammenligne med andre skoler.

Når du læser videre på Skoletal.dk, skal du være opmærksom på følgende:

Visse år vil det opnåede karaktergennemsnit ved 9. klasses afgangseksamen på Æblegård Friskole ligge lavere end landsgennemsnittet. Det skyldes, at vi på Æblegård Friskole har en tilgang, der gør, at elever, som ikke havde klaret sig igennem forløbet på en stor folkeskole, består deres 9. klasses eksamen hos os.

Elevernes enkelte karakterer vil imidlertid afspejle deres forskellige udfordringer og når skolen samtidig har små klasser, vil det samlede gennemsnit blive påvirket – også selv om der måske kun er tale om en enkelt elev eller to. Desværre står dette gennemsnit alene på Skoletal.dk og fortæller ikke noget om, hvor stor en sejr, det var, for den udfordrede elev.

FacebookTwitterGoogleVkontakteTumblrLinkedInRedditPinterestPocketDigg